Sunday 6 September 2009

I Rwanda!

Hei mine få følger! 
Nå er jeg fremme i Kigali.! Mitt nye hjem de neste syv månedene.. Bussturen var en morsom affære. tok rundt 12 timer og jeg hoppet opp og ned på dumpene. Ganske gøy egentlig, og noen ganger følte jeg at jeg fløy.. Men så kom jeg til slutt frem.. Kigali er virkelig en fantastisk by!! Utrolig fin og behagelig!

Jeg bor alene i et lite hus. Det er ikke noe vann der enda, så å dusje og vaske opp og alt sånn er veldig gøy. Som å dra tilbake i tid. Mindre gøy er alle kakerlakkene som kravler rundt. Skummelt, så nå har jeg fått meg en vakt kanin. Den er liten, men tøff, og vi skal bli gode venner. På fredag skal jeg også få meg en liten katt.. Sammen skal vi ha mange morsomme eventyr!

De første dagene har gått med på å komme i orden og handle alt jeg trenger til huset mitt. Veldig gøy. Desverre er visst ikke hvite så vanlig der jeg bor, så tiltrekkermeg fortsatt mye oppmerksomhet. Gøy sier du, ja, litt. Men jeg tør liksom ikke å gøre noe ut av meg, for alle stirrer hele tiden. Er glad jeg ikke er kjendis fulltid!!! Målet mitt er å til slutt tørre å joggge ute. Men er ikke der helt enda. 

Folkene er veldig bra her, og jeg har modig sagt at mine dører er alltid åpne, så hittil har det alltid kommet folk på besøk og hjulpet meg med mat osc. VELDIG hyggelig! 

På Mandag begynner jeg å jobbe. Når jeg får tid skal jeg si hvordan det er også!

Imens, kos dere der dere er!!


2 comments:

  1. Høres bra ut. Kult at du har fått en kanin og snart katt. Masse lykke til vidre. Pappa og jeg skal søke fri fra jobb fra 4 januar til 18 januar i morgen. Så Da kommer vi nedover

    ReplyDelete
  2. Magne er tøff. Snakkes vi en dag eller?

    ReplyDelete